Daggiepaggie & gogogo!!!

1 december 2009 - Voorburg, Thuis, Nederland

Heeey allemaal,

morgen (vandaag, whatever...) is het dan zo ver! Ik ga, na zometeen nog even een paar uurtjes slaap gepakt te hebben, dan toch echt beginnen aan mijn avontuur!
Morgen om 13:05 vertrekt mijn vliegtuig richting Hong Kong... ik zal daar om 7:00 's ochtends (lokale tijd, dat is hier ongeveer middernacht ;)) aankomen.
Vervolgens zal ik een tijdje door Hong Kong banjeren om een paar uurtjes later alweer in het vliegtuig te stappen op weg naaaarrrr..... SYDNEY!!! WhooohoooW! Daar zal ik dan rond 12:00 uur, lokale tijd again (hier is het dan 2:00 uur 's nachts... donderdag), voor het eerst voet zetten op dat magnificent Island.... Australia... waar het overigens heel erg 's zomers is (voor onze begrippen dan...) nl. zo'n 25 graadjes...

Oef en dan ben ik daar, met een hele platte 'Bum' (oftewel achterwerk :p) van het vliegtuig-zitten...
But hey, dan zit ik wel in whoooping Sydney!

Maargoed dat is allemaal nog zooooooooow ver weg, in time & in space.... dusuhm nu eerst maar eens slaapie doen... en dan morgen WOOOT WOOOOOOOT!!!

Mensjes ik zal jullie allemaal heel erg hard gaan missen (totdat ik in Australië ben natuurlijk...xD)

Dusuhm daggiepaggie mensen!!! En tot over negen maanden in real life... tot die tijd... tot de volgende blog!

XoXo

T.

1. Robin:
    Niks daarvan. Tot morgen =D
  2. Sander:
    1 december 2009
    Wat vervelend dat het daar 25 graden is :-) Veel plezier en een goede reis toegewenst.
  3. Annemieke:
    1 december 2009
    Een hele goede reis toegewenst!!!! Mooie ervaringen, leuke contacten,enzorg goed voor jezelf. Enne...... dat daggiepaggie heb ik vaker gehoord.
    Veel groeten.
    Annemieke
  4. Roos:
    JEEEEEEEEEJ!! :D:D

Daggiepaggieeeee ^^

5. Else Marlies:
    1 december 2009
    GOEDE REIS!! In gedachten reis ik met je mee, goed?! :)

Liefs EM
  6. Daniëlle:
    Hey Thoosje,

We hebben je een paar uur geleden op het vliegtuig gezet, wat een emotioneel boeltje was het!!:P ;)
    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt en een beetje lol gaat maken in Hong Kong en daarna natuurlijk in Australië!!!!

liefs Daniëlle
  7. Bart:
    T.!

Ondertussen zal je ongeveer halverwege zijn, wilde je nog sms-en tegen 11 uur, maar heb het verkeerde nummer, dus dat ging niet! Goede verdere reis man!
  8. Anne:
    hee T.
    veel plezier he!!
    EN WEL FOTO'S MAKEN!
    dat is verplicht! (hihi)

Groetjessss Annee
  9. Sabjuh en den:
    1 december 2009
    hey schat het is een beetjuh laat maar hier is mijn reactie. Je bent nu echt onderweg naar aussie zoals ze het ook wel noemen. Ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat en dat je veel ervaring opdoet. En vergeet niet wij hier aan het thuisfront denken aan je en missen je en zijn aapen trots op je. En niet te vergeten houden we van je. Heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuffels en kussjuhs.
  10. Matteman a.k.a. Mathijs:
    1 december 2009
    Godverpielekes ik ben jaloers..
  11. Astrid:
    1 december 2009
    Daar gaat hij dan! Zo maar naar de andere kant van de wereld. Goede reis lieverd en heel veel plezier. Geniet ervan.;-)
    Kus Moes
  12. Bernard en Jolanda:
    1 december 2009
    cheers mate,and gudeey (spreek uit op z'n aussies). Daar ga je dan - dit avontuur draag je de rest van je leven mee!!! Geniet, geniet en nog eens geniet - want voor je het weet is het weer... Liefs van Jolanda en Bernard
  13. Dirk Jan:
    1 december 2009
    WOOT WOOOOOT! Je gebruikt'm verkeerd! ;)
    Ik ga jou ook missen hoor, totdat je in Australië bent... :P
    En onze favoriete reageerder heeft nog niet gereageerd! :(

Gekkigheid dit... Alles is gedacht en gezegd, nu gaat het dan gebeuren. Enjoy! :)

xx
  14. Rebecca:
    Ciao bella!

Lievelievelieve T., je bent al bijijijna in Hong Kong (nog maar een stuk of twee films ver weg! ^^), ben benieuwd hoe je reis tot nu toe is gegaan ...en naast wie je in het vliegtuig zat. _O_ *crosses fingers it wasn't a certain someone named - die ja* Havefun in het verre Australia dearie, can't wait to read your blogs! ^-^ <3

Lieverdeliefs,

xxxx
  15. Carla:
    2 december 2009
    We zijn nu bijna 30 uur verder. Hoop dat je een fijne reis hebt gehad als je dit leest.
    heel heeeel heeeeel veeeeeel plecier in OZ
    dikke knuffel
  16. oma en opa:
    2 december 2009
    fantastisch dat wij op het allerlaatste moment nog een teken van jouw enthousiasme meemaken.Het belooft een geslaagde missie te worden!!Jouw humor zal goed van pas komen.Goede reis en geniet maar van de natuur.
  17. Suzanne:
    3 december 2009
    Damn, ik wou je nog smsen voor je weg ging! Nou ja... Als het goed is ben je nu dus al aangekomen! Super tof! Ik mis je wel hier hoor, iedereen komt steeds langs vragen of ik het neit erg vind om steeds zo alleen te zitten. Puh... Vind ik wel erg!
    Nja beter hou je je blog bij he! En ik heb nog een pluche kangaroo van je te goed ;-).

Heel veel plezier down undah!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Suus
  18. Priscilla:
    4 december 2009
    Liefjeeeee!!!
    Daar zit je dan in de zon!!! Jij wel!!!
    Have fun!
    xx