Welcome!

9 november 2009 - Voorburg, Thuis, Nederland

Heey people,

heel erg van harte en very welkom op mijn blogje...
Vanaf 1 december zal ik dit regenachtige landje voor ong. 9 maanden gaan verruilen voor het zonovergoten hopelijk prachtige Oz (voor de leken onder ons: Oz = Australië) en het waarschijnlijk oooo-ooo-oh zo geweldige New Zealand! Mijn precieze vaak ge-update (is het plan) route vind je hier.
Iedereen die het leuk vindt om op de hoogte te blijven van mijn geweldige (I know it's gonna be...) avontuur, is dit the place to be! Hier zal ik regelmatig mijn verhalen en foto's plaatsen...
Als je het nou handig/leuk vindt als ik je tijdens mijn reis blijf stalken met mijn oersaaie berichten, laat hier dan even je e-mailadres achter. Elke keer als ik dan wat heb geschreven op deze blog, wordt je daarvan op de hoogte gesteld...

Whieh! Veel lees-, kijk- en reageerplezier!

XoXo
T.

Op reis met Music
Muziek, mensen. Een reis zonder muziek kan ik me werkelijk niet voorstellen. Een belangrijk item op mijn ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-lijstje is dan ook een iPod. Maar om deze geweldige mediaplayer helemaal vol te stampen, heb ik jou hulp nodig.
Ik wil graag jouw meest favoriete muziek op mijn iPod zetten, zodat ik je toch ook een beetje bij me zal hebben tijdens het reizen, elke keer als ik die muziek luister.
Zet in je reactie (onderaan deze pagina) dus je favoriete nummer/album en ook van welke artiest dat nummer/album is.
Ik ga mijn best doen om alle muziek te verzamelen en op mijn iPod'je te zetten.

1. Suzanne:
    10 november 2009
    Heeey Thom,

Wie moet ik nu overal de schuld van geven? Hihi, nee hoor! Ik ga je heel erg missen! 'T gaat hier echt té stil worden zonder jou. Beter huren ze iemand anders is die ook zo leuk is!

Heeeeel veel plezier!

Dikke kus! Xoxox

Suus
    p.s. Ik wil nog steeds een pluche kangaroo voor mijn verjaardag hè!
  2. Roos:
    Thomaaaas!!! :D :D
    Wiehoee, supersupersuuuupervet ^^ Ik ga jou natuurlijk wel volgen 8)
    En niet het 'hopelijk' prachtige Oz, want het is really ververy prachtig!

Aah, en je komt al bijnabijnabijna! En dan ga ik je zieen ^^ .. ietsjes daarna dan, in NZ *yay!*

Oneee, lievelingsliedje... moeilijk! Daar ga ik nog over nadenken, okay? En dan hou je die nog tegoed ;)
    Heeeel veel succes met verder voorbereiden, en neem vooral niet teveel mee want het winkelen hier is ZOOO geweldig en mijn tas is nu al veels te zwaar 8')

liefs! xxx <3
  3. Dennis van der Horde:
    Hey Thomas,

geweldige reis jongen! Heb je al bedacht hoe je de volledige 9 maanden gaat invullen?

Ik weet zeker dat je het helemaal geweldig gaat vinden, dus geniet ervan en ik hou je reisverslag in de gaten.

Groeten,
    Dennis

PS: mijn favoriete muziek is Snow Patrol!
  4. Priscilla:
    Hey Thomas,

Ik zou niet gaan... Stom land, saai, niets te doen, al je vrienden en familie hier...

Ha, ha... je leest het al: ZO JALOERS!!! Echt super, super, super gaaf joh! Ben zo benieuwd naar je belevenissen. Ga je echt volgen hoor! Spannend!

CU
    x Priscilla
  5. Annemieke:
    Ha die Thomas,
    Heel veel plezier met de voorpret. Wat ik tot dusver van Roos hoor is het een wereld land om te vertoeven. Ik benijd jullie,en heb bewondering voor jullie hoe je je kansen benut. Je hebt er hard voor gewerkt, geniet ervan.
    Groetjes Annemieke ( moeder Roos)
  6. Robin:
    14 november 2009
    Nohh, jij gaat ons ook al verlaten! :(

Maarmaar, het is wel om een ubervette reden natuurlijk, dus stiekem mag het dan wel ^^

De avond voor Roos wegging heb ik d'r iPod meegejat en helemaal volgepleurd met muziek (ze had toch ruimte zat, en in 9 maanden kan je op aardig wat nummers uitgekeken raken xD). Nou weet ik eigenlijk nauwelijks wat jij luistert, maar ik ga een poging doen (CDs):

Air - Moon Safari (fucking chill)
    Blank & Jones - Relax: Edition One (die MOET echt!)
    Bon Iver -For Emma, Forever Ago
    CSS - Cansei de Ser Sexy / Donkey (allebei leuk:D)
    Feist - Let It Die
    Florence + The Machine - Lungs (zij gaat komend jaar ZO doorbreken)
    Goldfrapp - Supernature
    Killola - I Am The Messer (één van de coolste cd's ever =D)
    Metric - Fantasies
    Midnight Juggernauts - Dystopia (Aussie band! :D)
    Missy Higgins - The Sound Of White / On A Clear Night (Aussie zangeres (H))
    Rachael Yamagata - Elephants...Teeth Sinking Into Heart (<3)
    Röyksopp - Junior (überleuk, chill, dansbaar ^^)
    Sia - Colour The Small One (Australische chick)
    Tegan & Sara -If It Was You / So Jealous / The Con
    The Prodigy - Invaders Must Die
    Uh Huh Her - Common Reaction

*kuch*

Ik hoop dat je met torrents download :'D

Xx <3
  7. Angelina Rene Thiemo:
    15 november 2009
    Hey neefje!
    Of moeten we nu neef zeggen, haha! Op naar het grote avontuur en het gaafste jaar uit je leven. Wij gaan voor "They Stood Up For Love", van Live en dan de akoestische versie. Reizen is het tofste dat er is, maar deze song laat je niet vergeten waar het echt om draait in het leven.
    Have fun, maak er iets heel onvergetelijk moois van!! We kijken uit naar je belevenissen.
    XXX Ans, Rene en Thiemo
  8. Sander:
    17 november 2009
    Je hebt je blog klaar dat betekent dat het nu allemaal echt gaat gebeuren :-) Voeg afentoe een fotootje toe op deze website zodat we allemaal nog jaloerser worden. Volg je hart en maak er een onvergetelijke gebeurtenis van.

Wat betreft muziek zal ik wel wat voor je verzamelen. Ik zat te denken aan Noorse rock van Motorpsycho (http://nl.wikipedia.org/wiki/Motorpsycho), dromerige klassieke pianostukken van Scriabin en Debussy, en Braziliaanse bossa nova.
  9. Astrid:
    Lieve Thomas,

Geweldig dat je deze reis gaat ondernemen! Ik ben ontzettend trots op je en ik gun je van harte de mooiste tijd in Oz en NZ, geniet van elk moment! En heb een leuke tijd met Roos samen in NZ. Het zal wel stil worden in huis want er is voorlopig niemand, die zodra hij thuis is de hele tijd zingt; het zal wel saai zijn in huis, want er is voorlopig niemand die zijn rotzooi laat slingeren; het zal wel erg rustig zijn omdat de gesprekken die wij 's avonds aan tafel hebben, voorlopig even niet plaatsvinden. Daarom ben ik des te meer benieuwd naar je belevenissen aan de andere kant van de wereld.Voorlopig jouw wereld!
    Heel veel plezier!

Voor muziek heb ik de volgende nummers of cd's:
    Loreena McKennitt: cd the Visit of the Mask and Mirror
    Era:Mother
    Pink (maar deze heb je al van mij gekopieerd)
    Shostakovich: Gadfly Suite: Romance

Liefs Mama
  10. At:
    He Thom,

waar blijft je verhaal nou?
    ;-)
    't Ga je goed, joh, en je was een prima collega.
    Najah, hoef ik jou niet te vertellen.

Keep us posted,

At
  11. Ron:
    Hoi Th. Omas,

Ik hou graag bij waar je uithangt ook al snap ik geen hol van je motivatie.
    (wah, whihw, bloe, blah, ROFL, LOL, en dergelijken...)

Niettemin vind ik je voornemens heel gedurfd, stoer, weetikwat, ik zit liever thuis.

Dank voor je vino tinto (hips...., goed jaar, fijne afdronk,vierkant op den tong en hoeliboelie...); was echt niet nodig gelet op jouw inzet maar wordt dito plus met een sterretje gewaardeerd als zodanig.
    Volgende keer krijg je iets van Faust, KMFDM of Muse... ipv Dekkers.

Laat me ff weten of je Dekkers überhaupt trekt....
    Ik vond Brusselmans iets te gewaagd.

Tot na je abentuer of nooit!

Doe voorzichtig! (zo'n lekker advies)

Ciao,
    Ron
  12. Daniëlle:
    21 november 2009
    Hey broertje,

Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat beleven in Australië en New Zeeland. Ik benijd je wel, want het lijkt me een onvergetelijke ervaring! Inmiddels weet je al bij welke muziek je maar aan mij moet denken, Mika en Loreena McKennitt.
    Wel terugkomen hoor want mama en ik kunnen je kledingadvies af en toe heel goed gebruiken! :P
    Ik hou het nu kort maar ik zal ervoor zorgen dat dit niet het laatste is wat je van me hoort als je in Australië zit!

Liefs Daantje
  13. nick:
    23 november 2009
    Ey Thomas,

Heel erg veel plezier Down Under en ik ga je blogje ook zeker in de gaten houden :)

Groet, Nick
  14. Cheryl:
    24 november 2009
    Hey Thomas,

Ik vind het echt super voor je dat je deze kans hebt om DOWN UNDER te gaan!!! Echt cool! Ik hoop dat je een top jaar daar hebt. Misschien een idee om je daar op te zoeken? ;)

En ik ga je zeker in te gaten houden. Ben wel benieuwd hoe het daar is...

Liefs Cheryl
  15. Niels:
    24 november 2009
    Ook al!
    (al wist ik het stiekem)

Jaloers is, ook op jou!

Ik raad je aan de compelte discografie van zowel The Beatles, Pink Floyd, en Bob Dylan mee te nemen! En als je dan toch bezig ben, wat Janis Joplin, Crosby, Stills, Nash & Young, Donovan, Emerson, Lake & Palmer, en eigenlijk alle hippiemuziek ^^

<33
  16. Else Marlies:
    26 november 2009
    Ha Thomas!
    Veel plezier zaterdag, helaas kan ik er niet bij zijn, maar op afstand zal ik het feestje in gedachten meevieren :) Ik wens je heel veel plezier komende maanden, geniet maximaal van elke minuut!! Ik kijk uit naar je verhalen en foto's. En wat betreft de gevraagde muziek: alsof je tijd zult hebben onze muziekjes te beluisteren :p

Ook ik ga je missen! Echt waar!

Liefs en stevige knuffel,
    Else Marlies
  17. Ward:
    29 november 2009
    Hey Thom,
    nog maar 2 dagen en dan ga je al, wow! Echt enorm cool, maar dat wist je al. Anyway, ik heb nog even nagedacht over muziek die je mee kunt nemen, als je daar nog tijd voor hebt. Ik raad je aan het album Fleet Foxes van...de Fleet Foxes :) mee te nemen én het nummer Drops in the River van...de Fleet Foxes, wat niet op dat album staat én, als laatste, surprise surprise een nummer van Jimi Hendrix namelijk Message to love.

Keep us posted and have fun!

Liefs <3
  18. Else Marlies:
    30 november 2009
    hoe was je feestje??? ik heb in gedachten meegefeest en je een stevige afscheidsknuffel gegeven :) doe voorzichtig!!!

Knuffel x liefs
    EM
  19. Cheryl:
    30 november 2009
    HEY!!! ;p

HEEEEEEEEL VEEEEEEEl PLEZIER DOWN UNDER!!!!! Geniet ervan!

Ik hoop dat het een supertijd wordt en dat je morgen een goed vlucht hebt (zonder al te veel gedoe...).

X Cheryl
  20. Sabjuh en den:
    1 december 2009
    hey broertjuh
    Ik hoop dat je een geweldig mooie en bijzondere tijd gaat hebben in Australie en New-Zeeland. Je gaat veel meemaken en zien. Ik hoop dat je een voorspoedige reis hebt en dat je snel op je bestemming bent.